mwaa...(!)

 

Mitt huvud känns fullt
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja..

Har blivit sjukt sugen på att pierca mig
Men jag ska inte, borde inte..eller?
Jag är iofs ganska nöjd som det är
Men
Det slutade ändå med att jag iaf körde en nål genom örat
Man ska inte låta Kit ha verktyg till sådant hemma
Det skulle dock vara värre att bli lämnad ensam i en tatueringsstudio..

Om några timmar är det jobb igen
Opepp, men det är bara några timmar
Sen är det nästan helg
Mördarhelg..börjar klockan 7 både lördag och söndag
Och ska orka på påfågelfest på fredagkväll..nåväl, det har gått förr ;D


Kommentarer
Postat av: charlie

haha sluta tända på mangafigurer :(

2010-01-28 @ 19:00:44
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0