Ang. ohyfsade tanter

Well..eeh..
Jag vet inte, en tant skällde ut mig idag för att jag lät arg
Problemet var, att jag pratade i min normala ton, dvs, det är så jag låter när jag pratar
Typ såhär

Kit - ehm, du måste vända på kortet om det ska fungera
Tant - jaha! blev du sur nu?!!
Kit - eeh, nej?
Tant - ... *tant stirrar surt på Kit*
Kit - asså, jag låter såhär när jag pratar..
Tant: Varför då?!!
Kit - ...ehm...??

För att jag föddes så? Eller va fan som helst?
Ursäkta liksom..
Är det egentligen inte lite typ..ouppfostrat? (xD)
Borde hon inte veta bättre? Hon har levt minst två gånger längre än jag..

Kommentarer
Postat av: charlie

hahahha

2010-01-29 @ 08:03:27
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0