100112

Ok, natten var lite lätt pain in the ass
Men när jag vaknade imorse
Kändes det så självklart
Visst, allt är inte lätt
Men det är bara något Disney tutar i en när man är liten
Livet är inte lätt, och fucking inte perfekt
Deal helt enkelt
Det betyder inte att man inte kan få lite lycka ibland

Ne, helt enkelt

Dagens spontana är att det är synd att jag måste jobba
För jag fick ett sådant extremt sug att typ..
Vända upp och ner på min lägenhet
Och sådär slänga minst varannan sak jag hittar
Inte speciellt troligt
Inte tid och dessutom blir det aldrig så när jag tänkt det
Jag börjar och sen när jag tröttnar på ser det värre ut än när jag började
Nog om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0