Brads





Mwaja..
Mår lite bättre idag
Hemma och har sådär supertrist
Men men
Tänker spendera dagen med att äta chokladglass och vindruvor och ananas
och typ..göra örhängen
Va på panduro för att köpa mini hama-pärlor häromdagen
och gick förbi scrapbook hyllan
Nej jag är inte mycket för scrapbooking
Men hittade brads (de svartvita på bilden och lite fler, obs inte lika stora som på bilden xD)
och insåg att de skulle göra sig perfekt i mina öron
Så bara ta av klämman på baksidan(bild tvååå) och sätta dit ett öronstift istället
Oja supersmart ;D


Kommentarer
Postat av: UNIQUE REBEL

Tack! Kul att du hittade till min blogg! =) Och välkommen tillbaka! Jag gillar din header och grymt bloggnamn dessutom! :)

2010-02-05 @ 22:02:45
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0