Well, I'll tell you..




Ok, för ovanlighetens skull..så har jag gjort en lista xD
Spännande dag indeed..
Oh well, cred till den som orkar läsa xD

  1. Har du något smeknamn? Kit, indijana, Janis
  2. Vad är du för stjärntecken? Vädur
  3. Vad har du för ögonfärg? Blå/grå?
  4. Vad har du för hårfärg? Blont
  5. Hur lång är du? 161,5
  6. Vad har du för skostorlek? 38,5 (i snitt)
  7. Vad har du på dig? Baggy jeans, svampbob-tshirt, glasögon, ett gäng armband
  8. Har du några piercings? 8 hål i öronen, 2 hål i näsan
  9. Har du några tatueringar? Inte ännu..
  10. Vad har du för mobil? En rosa LG med Hello Kitty på^^
  11. Vem ringde dig senast? Ellie (med lite jobbångest)
  12. Vem smsade dig senast? Ting

  13. Har du något jobb? Åh..hemköp^^
  14. Vad har du för färg på din tandborste? It’s like a rainbow
  15. Har du ätit godis idag? Choklad!
  16. Har du någon bästa vän? Baby!
  17. Vart är dina föräldrar födda? Stockholm I guess? :o
  18. Vem vet mest om dig? Jag? Och kanske Baby..och typ mor min..

  19. Är du allergisk mot något? Gosh..KVALSTER! och pälsdjur :(
  20. Brukar du sjunga för dig själv? Och prata
  21. Har du kysst någon av samma kön? Tänka sig..
  22. Vilka hårfärger har du haft? Typ alla?
  23. Har du haft sex på en skoltoalett? xD Va? Neje..
  24. Känner du någon som är homosexuell? Och bi, och trans
  25. Har du någon gång somnat sittandes? Ugh, somnade när jag satt och räknade pengar på jobbet ganska nyligen xD
  26. Har du kysst en kompis? Yes
  27. Har du någon gång blivit opererad? Det hoppas jag inte, då har jag verkligen missat något..
  28. Har du sett ett stjärnfall någon gång? I have

  29. Vad dricker du helst? Coca Cola! Eller te
  30. Vad äter du helst? Sushi
  31. Vad äter du helst inte? Pytt, potatismos, fiskpinnar..
  32. Älskar du någon? Ja (varför ligger denna fråga mellan mat jag inte gillar och böcker??)
  33. Vilken bok läste du senast? Norwegian Wood
  34. Vilken film såg du senast? Eclipse (movienight with Baby)
  35. Har du haft vattkoppor? När jag var liten..

  36. Har du någon gång varit kär? Men ja xD
  37. Har någon varit otrogen mot dig? Det ryktas om det..
  38. Har du fått ditt hjärta krossat? Har inte alla det?
  39. Har du krossat någon annans hjärta? Jag tror det..:’(
  40. Har du haft mer än en pojkvän samtidigt? Huh? Neje..kan ju knappt hålla reda på en ju
  41. Tror du det är möjligt att vara trogen livet ut? Med rätt person
  42. Vad letar du efter hos en kille? Någon som kan göra mig nervös och få mig att känna mig trygg på samma gång (En som kan ge mig orgasm bara av att titta på mig)

  43. Kaffe eller glass? Glass
  44. Regn eller snö? Regn
  45. Dusch eller bad? Dusch
  46. Chips eller popcorn? Popcorn
  47. Surt eller salt godis? Surt :D
  48. Spets eller satin? Spets
  49. Vår eller höst? Våååår
  50. Historia eller vetenskap? Historia
  51. Vanilj eller choklad? Choklad..tror jag..
  52. Hund eller katt? Katt, då kan vi sköta oss själva
  53. Tv eller dator? Dator^^
  54. Guld eller silver? Silver
  55. Nike eller Adidas? Adidas
  56. Harry Potter eller Lord of the Rings? LotR! (hp ser jag bara för tvillingarnas skull)
  57. Kärlek eller lust? Kärlek
  58. Stranden eller bergen? Stranden..
  59. Stjärnor eller månen? :o Oh no, PASS!
  60. Sanning eller konsekvens? Konsekvens..
  61. Christina eller Britney? Christina
  62. Rosa eller lila? Just nu: lila
  63. Rock eller rap? Rock
  64. Morgon eller kväll? Kväll


    När det kommer till kärlek, vad väljer du:
  65. Yngre eller äldre? Spelar ingen direkt roll
  66. Kramar eller pussar? Båda? (passionerade kyssar med lagom mycket tunga?^^)
  67. Romantisk eller spontan? Kan man inte få både och?
  68. Ragg eller förhållande? Hm, lite underlig fråga?
  69. Läppar eller ögon? Båda!
  70. Känslig eller okänslig? Riktiga män kan gråta ;D
  71. Blåögd eller brunögd? Åh, djupa djupa ögon, har alltid varit svag för mörka, nästan svarta


  72. Något du längtar till? Turkiet ska bli kul
  73. Något du längtar efter? En kram?
  74. Tror du på kärlek vi fösta ögonkastet? Hell yes!
  75. Vad skulle du kunna döda för just nu? Jag är inte den typen som dödar..
  76. Vem har den snyggaste kroppen i världen? Well, har inte sett alla…Johnny?^^
  77. Vem är snygg? För många..

  78. Vilken är den bästa känslan? Kärlek? Trygghet? Lycka?
  79. Vilken är den värsta känslan? Ångest...
  80. Vad tänder dig? Blickar
  81. Vad gör dig avtänd? Folk som säger fel saker vid fel tillfällen xD
  82. Vad är du mest nöjd över med ditt utseende? Mina öron?
  83. Vad är du minst nöjd över med ditt utseende? Allt annat?
  84. Vilken av dina vänner bor närmast dig? Ellie tror jag det är..
  85. Vilken av dina vänner bor längst ifrån dig? Babu..
  86. Har du bestämt vad du ska rösta på i valet? Yes
  87. Har du handlat från tv-shop någon gång? Have not
  88. Är det fint med killar som sminkar sig? Oh my..känner man mig kan man svaret här :D
  89. Vem var det du senast besökte på sjukhus? Min moster
  90. Har du varit i någon annan världsdel? Mhm
  91. Vilket är ditt lyckotal? 3
  92. Vilket är det vackraste ordet du vet? Va seriöst? Ok, får återkomma på denna..
  93. Vad skulle du döpa dina barn till? Alice (om jag nu ska ha barn..)
  94. Skulle du döda en kattunge om du fick 20 tusen kronor? Skulle inte ens kunna döda en gräshoppa för det..
  95. Vad fascineras du av hos andra människor? Olika beteenden
  96. Vad tror du folk tänker när de ser dig på stan? En popdag: Grow up!
  97. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka? Andra sidan jorden..
  98. Vad gör du helst en regnig söndag? Lyssnar på regnet, myser
  99. Vad vill du spendera resten av ditt liv med? Att vara lycklig
  100. Vad ska du göra nu? Laga mat






Kommentarer
Postat av: BabyJ

Aww, Kissemissen då :D kärlek! <3



"En som kan ge mig orgasm bara av att titta på mig"

Yeh, those are the best kinds ;D

2010-08-11 @ 21:53:32
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0