I miss the world..




Håller på att bli knäpp av allt jobbande
Har knappt varit ledig alls den senaste månaden
Bara några strö-dagar
Och jag är så sjukt trött, det är nästan läskigt
Som en liten zombie eller något
I wanna take off my head and recite shakespearean quotation
Så har jag även under de få timmar jag haft ledigt
Träffat lite underliga människor..
De dras till mig..eller så är det jag som dras till dom
Det kan ju vara en blandning också
Jag tror att det kan vara så, mest troligt
Ok, om någon tvivlar på att jag konstant är på väg att somna
Så känner ni väl hur jag upprepar mig själv hela tiden..
Det är värre när jag pratar
Här kan jag i alla fall rätta om jag skriver fel
Kanske håller på att bli lite lätt tokig ändå..

Förresten läser jag just nu Fågeln som vrider upp världen
Kommit typ halvvägs (den är ganska tjock..)
Men jag älskar språket den är skriven på
Har läst två böcker tidigare av samma författare (ovan)
Har inte blivit besviken hittills i alla fall
Bara total älskar det
Så om ni inte har problem med att läsa lite skumma och halvdepp böcker
(I know..you're gonna call me emo now right Baby??)
så tycker jag absolut dom skall läsas!







Kommentarer
Postat av: BabyJ

Haha, skulle jag? xD



Jag gillar emos...emon?

Whatever! blond xD

2010-08-02 @ 20:32:34
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0