Nudlar

 

Man har då äntligen kommit hem från jobbet
Måste bara klaga två sekunder
Och säga att jag verkligen inte förstår folk som kommer
in i en butik två minuter innan den stänger
Som dessutom tänker storhandla
Nej, missa tåget klarar man sig utan..

Måste dock medge att min chef har gjort en väldigt bra grej
Och tagit in kopp-nudlar
Väldigt praktiskt
Lite vatten och 3 minuter
Sen är det klart, det finns dessutom en gaffel med xD
Yes, detta är antagligen vad jag kommer leva på i höst

Sitter nu och slötittar på Sweet Home Alabama
Missade dock början, så vet inte om jag hänger med
Men ändå ;D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej jättefin blogg du har :D

Hur är det med dig? :)



Åh föresten kan du vara så jättegullig och hjälpa mig vinna en fototävling?

Min bild är nummer. 3 :D

Här kan du rösta: http://coconutkiller.webblogg.se/2009/september/rosta-pa-din-favorit.html#comment



Blir jätteglad om du gör det :) som tack kan jag rösta på dig i nån tävling eller följa dig på bloglovin :)

Säg bara till så gör jag det!

KRam

2009-09-08 @ 23:03:25
URL: http://emeliewahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0