Manwhore



Now
Underliga saker

Jag har en grej jag funderat på ett tag
Som jag undrar om tjejer här märkt?
Som jag undrar om killar kan sluta med?

Ni hör av er
Ni undrar hur det är
Visst, det är bra med mig, hur är det själv?

- Nja, det är ok, känner mig seg oså,
liksom inte så pepp alls

- Jag är sjukt bakis, men det är väl så, usch

Nej jag förstår inte
Tror killar seriöst att tjejer går igång på
Hur deppiga de är
Hur dumma de är som dricker konstant
Hur patetiska de är som fiskar efter inbjudan
Det är liksom inte attraktivt någonstans..

Kan ni inte bara
 - Hej, jag har lite tråkigt, men du kanske har lust att ses?
Eller något dylikt?

Eller killar som står och väntar på att man ska dra med dem till dansgolvet,
hångla upp dem mot väggen, dra av dem byxorna?

GÖR NÅGOT SJÄLV
Så svårt är det inte
Man vill att killarna ska ska kunna ta initiativ
Man vill att killarna ska visa att de gillar en
att de ska visa hur de VILL ha en

Nej, det är inte svårare än så
Eller är det bara jag som tycker såhär?


Kommentarer
Postat av: BabyJane

Well said KittyCat!

Finns ingen bigger turnoff än gnälliga och passiva killar!!!



Kom igen, är ni fem eller?

Lite mer confidence skulle inte skada!

2009-09-05 @ 15:33:26
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0