Tisdagskvällar


(gammal bild, förra lägenheten, dagsljus)

Jag är hemma
Och det är inte lika kallt hemma som på jobbet
Speciellt inte om man drar täcket över sig
(nej, jag har ingen soffa och sitter därför i sängen xD
+ har alldeles för mycket saker i min lägenhet, men det
kan vi ta en annan gång..)
I alla fall..
Jag tänkte äta glass och dricka te
Det känns sådär perfekt mysigt
Även om jag får säga att jag är lite bitter att jag är ensam
Det hade varit mys med någon kompis över man kunde fnittra lite med

Imorrn ska jag till Solna och äta lunch med min mor
innan jobbet
Det är alltid skönt att träffa henne
Hon är den bästa och det största stödet
Och alltid skönt att prata av sig lite


Hoppas ni har en fin kväll/natt också



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0