MUCC


Så igår var det alltså mucc
Supernice
De är så snygga
Och musiken är grym
Hoppade runt någostans längst fram
Och blev impad av Tatsurou (sångaren)
Som alltid har sjukt snygga kläder

Så de hoppade runt till klockan nio
Då vi tog en tripp ut till axelsberg
ångrade oss
Och åkte tillbaka till stan

Hittade ett hotellrum där vi
satt hela natten och kollade på film och drack rödvin/redbull (nej inte blandat haha)
(Vi = jag, BJ, T och R(=G). Yes, ni gillar förkortningar right? xD)

Nu är jag i alla fall hemma
Får se om jag hittar på något ikväll
R messade och frågade om vi skulle se på film eller så
Vi får väl se

Nu är jag i alla fall hemma
Hoppas alla har en fin söndagskväll
(och yes, jag är ledig imorrn woho ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0