Jag vet inte varför
Men jag har känt mig extremt romantisk de senaste dagarna
Ok, ärligt talat så tror jag aldrig någon sett min romantiska sida
Den liksom, ligger väl gömd
Och bara för att jag nu känner mig romantisk
Så betyder det inte att någon kommer märka det

Den stora frågan är bara
Vad har triggat igång detta?
Det är höst
Jag brukar vara mest nergrävd
(ok, det är jag nu med till viss del)
Men nu har jag faktiskt lust och ork
Hela året har i och för sig varit bättre än vanligt
Det kanske bara allmänt är min inställning som ändrats

Men rent spontant
Så kommer det bli en kärleksfull vecka
Så det får slå ton i bloggen
Vecka 46 - Kärleksveckan ;D


Kommentarer
Postat av: BJ

Yay Love!

Klart du är romantisk baby, med rätt person så! ;D



Puss <3333

2009-11-09 @ 18:50:54
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0