Wish i could shut my playboy mouth..

Mobbad dag
Pallar inte att mobilen inte funkar på jobbet
Mottagning: 0

Min jobbarkompis sa att hon var avundsjuk på mig
För att jag
"spenderade mer tid med mina lovers än hon lyckades med sin pojkvän"
Lovers?
Intressant hur folk ser på en
Och vadå plural? Är glad om jag har en
Även om jag är trött på att gå på allt annat än kärlek
Det är inte så att allt måste leda till något
Men jag ska inte ljuga
Det vore trevligt
Med någon som ville hålla om en
Inte bara för sin egen skull

_
Ok, blev lite allvarligt där XD
Imorrn blir det lite mer jobb
Förhoppningsvis hinner jag iväg lite tidigare
Är egentligen bara meningen att jag ska gå mina elevtimmar (som chef ;D) imorrn
Men får se
Skulle vilja hinna åka och klaga på hörlurarna jag köpte härom veckan
Och kanske hinna på Granit också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0