MIYAVI <3

Så..enligt ryktet, så kommer Miyavi hit i höst
till vårat underbara Sverige (ja, om vi får iaf en soldag till så är det underbart, men jag gillar regn)
Jag hoppas att detta är sant och att det blir av
Han skulle som bekant kommit till Japan Expo som
skulle hållits för några helger sedan
I och med att det blev instället så blev fans besvikna
men nu verkar det som om söta Myv har fixat
så att vi ska kunna få se honom i alla fall
Exakt när konserten blir av verkar det inte finns info om än
Men jag ska spana
För jag kommer helt klart att gå

Nu ska jag åka och träffa BabyJ
och fnissa över nyheten
Hon kommer definitivt också att gå
(nej, jag och BabyJ är inte gifta, trotts hur det låter
inte än iaf XD )

Puss Snyggos

Kommentarer
Postat av: BabyJ

Inte?



XDXD

2009-06-05 @ 20:11:28
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0