"heaven is like one big orgasm"

Dagen flöt på fortare än jag trodde
Har dock lite ont i huvudet
Men det är inget som inte lite sömn kan bota
Och imorgon behöver jag inte vara på jobbet förän två
Så min plan var att tvätta
Men..dåligt med tvättider + att hissen är trasig, besvärligt ilandsproblem

CocaCola och ferraribilar är livet
Oyes
Vi (jag och Baby J) har även pratat om att vi ska till erotikmässan nästa gång (igen? XD)
Men upptäckte att det inte verkar vara något på g förän i oktober typ
Så vi får helt enkelt hålla oss till tåls och hora runt bäst vi kan tills dess ;D
(hoppas inte sista raden uppfattades fel, vi är inte horor, bara coola, alla vill ha oss
jag vet, hallå ego XD)


Kommentarer
Postat av: BabyJ

Hahaha, vadå? du är ju bara ärlig ;D

2009-06-18 @ 14:40:14
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0