Fruktsallad

En sjukling till flicka



har också favoritmat



Unnade mig till och med fruktsallad, ananas och allt (nej, BabyJ, ingen ananasdräkt XD)
Ska titta lite på Ice age 2 tänkte jag
Inte för att min dvd fungerar, men ändå (ska stirra på fodralet XD)
Har ju i alla fall en dator som fungerar numera

Farmor ringde och undrade om jag ville titta förbi på midsommar
Tyvärr är det första midsommaren jag inte spenderar på mitt land
Jobbar
Men det är några röda dagar där i alla fall, så OB klagar man inte på
Känns lite konstigt, men tror att det kan bli en bra midsommarafton ändå


Kommentarer
Postat av: BabyJ

Hahaha, inte?? Oh come on, It's fun XD ;D

But dangerous :S

-That's how I like it! XDXD



Supertråkigt att du är sjuk Darling! :(

Må bättre snart!! :)



Miyavi, miyavi miyavi!!! wohohoh! Marry me! hahaha

2009-06-08 @ 20:31:35
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0