1374 olästa mail

Efter mina 12,5 timmar sömn (I know!)
Bestämde jag mig för att
Ja, det är allt dags att jag faktiskt gör den där rensningen bland
mina mail
Så jag har precis raderat ut 1374 olästa mail från min hotmail
Låter helt absurt, men så mycket reklammail som kommer, så är det inte konstigt
Vet inte hur det kommer sig att de har min mail
Har i alla fall gått in på cirkus tio sidor och sagt upp min påstådda prenumeration av nyhetsbrev
Så förhoppningsvis får jag bara roliga mail framöver :D

Jag tror faktiskt jag börjar må lite bättre
Fick ett mail från Babu♥ (mailade över några bilder till han igår, och berättade att jag var sjuk)
Han va lite orolig för mig men visste att jag skulle bli bra snart
Det bästa är, att när han säger sådant, då är det sant, som om han redan vet det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0