Little Baby Girl

(Baby J kommer typ hata mig för det här inlägget)

Miyavi och Melody
har blivit föräldrar

En liten baby girl föddes igår efter 20 timmar förlossning
Kan tänkas..att Melody är ganska slut idag XD

Namnförslag?
Jag tror på Butterfly jag med ;D
Supernice

Ledsen Baby J
Du blir evil stepmum, den dag du gifter dig med myv
Men ungen lär ju bli söt i alla fall
Om det inte blir tilt av så snygga föräldrar, och ungen blir skitful XD haha

Well, vi får vara glada för dom i alla fall
Baby J...du..."du måste lära dig att lämna det här bakom dig.." ( - jag bryter ihop ;D)


Kommentarer
Postat av: BabyJ

Hahahahaha!!! dör - JAG bryter ihop! och storgråter!

- Din Förrädare! xD haha!

Vet inte vilken nyhet som var värst, den här eller den om giftemålet...

Evil stepmom alltså? plus att jag måste tvingas stå ut med Melody resten av livet, hm...laddar mentalt xD

Men är det inte så att plus + plus blir minus?

Isf, blir det ju en liten hobbit...muhahah B-)



Butterfly är verkligen det perfekta namnet, clever right? :D



Får jag inte den äkta varan så vill jag iaf ha en lookalike, basta! xD

I'm on the lookout...

2009-07-30 @ 22:04:08
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0