P och pappapäron

Har precis gjort en cigg-beställning på x antal tusenlappar..
Sjukt

Snart åka hem♥
Jag ska hinna med .04 tåget
Hem och städa
Supertrist
Ska komma ihåg att ringa P också (min söta lillebror)
Tänkte titta förbi och låna en sladd imorrn
Om han törs släppa in mig vill säga
Han är ju ensam hemma då pappapäronet med fru och barn är på landet

(Hade även tänkt lägga upp ett klipp från youtube i detta inlägg
Men verkar som om datorerna på  jobbet blockar sidan, så funkar inte att länka
Får blir senare ;D)
Löv ya's


Kommentarer
Postat av: BabyJ

Cute indeed! ;)



okej, jag ska sluta hora! haha xD

2009-07-30 @ 18:09:43
URL: http://whateverhappenedtobabyjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0