December





December..
Yes
Förra december var så konstigt
Så det här året slår nog det, oavsett vad som händer
(ok, inom rimliga gränser, men ni fattar prylen)

Jag hittade en 'cd-väska' (eller vad kallas de egentligen?)
med massa mix-skivor från 06 och 07
Man kan säga att min musiksmak verkligen..ehm..utvecklats(xD)
sedan dess.. ;D
Well, det är inget fel på den musiken heller
Det är vad jag haft på repeat i ett dygn nu
Men ändå
Det är överlag stor skillnad på mig
idag och för 2-3 år sedan
Helt klart en förbättring
(och här tänker läsaren: oh my, hur illa var det då innan?? xD)
Ne, men inte för att skämta

December helt enkelt
Det känns bra
Det här året förtjänar ett bra slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0