Barbie Clones




Ok, helt ärligt nu
Jag förstår verkligen inte fjortisar
Ni vet, de där som ser exakt likadana ut
Som man ser inne i affärerna då de köper exakt
likadana tröjor och armband och hårband och..ok
Någon säger: oh, den där är fin
och manar sin kompis att köpa den
Medan man ser på denna kompisen
att ne, hon vill inte ha den där egentligen
Men likt förbannat står hon framför mig i kön
Och köper den där (enligt henne) asfula tröjan

Fine, tycker du om det
Men om det är bara för att dina vänner ska gilla det?
Snälla, hitta nya vänner
Som gillar dig när du inte ser ut som en hora..
Ok, 'fjortisstilen' (nu tänker jag dra alla över en,
lär känna mig, då vet ni att jag inte är sån..
)
är bättre idag än när jag var i den åldern
(thank god att magtröjan försvann, låt den inte komma tillbaka)

Ok, nu är jag klar med att spy galla

Summa:
Bästa shoppingkompisen är dig själv
Jag shoppar nästan alltid själv
Och still får man blickar typ:
shit hon shoppar själv, har hon inga vänner eller?
Det är väl bara skönt när ingen står och stressar upp en bakom ryggen
Jag vet inte varför, men i detta landet, så har det blivit tabu att vara ensam
Shoppa ensam, fika ensam, bio ensam
Men tänk om jag vill det då?
Nej, skärpning befolkningen


Kommentarer
Postat av: charlie

det slår det mesta :D hahaha

2009-12-06 @ 22:19:54
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0