and it goes on

 







Utan missberäkningar
Och det var nästan skrivet
Att Babu skulle höra av sig idag
Det är som om han har en radar
Och han prickar alla dåliga dagar
Och (tyvärr) alla bra dagar
Jag har tänkt på det mycket senaste veckan
Men nu när han hörde av sig blev det mest fel
Även om jag tror han förstår
Men jag kan se honom framför mig
Hur ledsen han är
It feels heavy
You came in my life like an angel

Han måste förstå
Han vet att det är bäst såhär

Om bilden: Baga
Där fiskebåtarna alltid låg på stranden
Där livet är helt annorlunda

Men vi bor i Stockholm
Missförstå mig rätt
Inte så att jag inte trivs
Det finns många vackra saker här också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0